duminică, 28 noiembrie 2021

CARTEA IUBIRII VEŞNICE: Pientra vol. I - Ritualul Cununii, autor Paul Buică

CARTEA IUBIRII VEŞNICE:
Pientra vol. I - Ritualul Cununii,
autor Paul Buică

Despre carte:

Primul volum al trilogiei Pientra, autor Paul Buică, Colecția Hyperboreea.
Este o carte editată în format electronic şi poate fi citită de pe computer, laptop, tabletă sau eBook reader.


Fragmente din cartea Pientra vol.I - Ritualul Cununii de Paul Buică: 

„Mă opresc pentru o clipă în fața casei din lemn. Nu-mi vine să-mi cred ochilor. Totul este aidoma imaginii pe care am purtat-o în Inimă încă din copilărie, încă de pe vremea în care nu rostisem încă vreun cuvânt. Lemnul cioplit al casei, șindrila arsă de Soare, ușa, pridvorul și multitudinea de vase din lut smălțuit orânduite cu dragoste din care îmi zâmbeau flori multicolore. Toate erau acolo unde le-am știut a fi parcă dintotdeauna, de la începuturile timpului. Ierburile înflorite, pomii roditori, cuptorul frumos văruit și trunchiul de gorun așezat pe doi bolovani pe care stăteam seara când începeau să răsară Stelele pe care le priveam cu nesaț până târziu în noapte. Toate mă așteptau parcă pentru a trăi împreună această clipă sublimă a revederii. Ceea ce Ochii Trupului meu văd pare a fi întruparea unui timp de mult trecut pe care nu mai cred demult că l-am trăit aievea pentru că m-am născut la oraș și am copilărit pe asfaltul din spatele blocului în care am locuit o vreme împreună cu părinții mei. De unde apărea, de unde venea iar și iar această imagine în Mintea mea și cum de locul acesta există cu adevărat? Privesc și nu-mi vine să le dau crezare Ochilor Trupului meu. Imaginea din Inima mea crește în luminozitate și în acuratețe și pe ecranul Minții mele se succed alte și alte imagini legate de acest loc ce pare a se fi desprins dintr-un basm minunat, neștiut, din care fac parte cu Trupul, cu Mintea și cu întreaga mea Ființă.

 

Sursa:https://buyby.ro/ro/home/82-pientra-voli-ritualul-cununii-autor-paul-buica.html


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu