sâmbătă, 22 martie 2014

Alegeri

Maestrul spune: „Viața aparține Inimii. Viața poate crește doar prin Inimă. Dacă la baza Inimii crește Iubirea, Viața va crește” - OSHO.

Viața ESTE. Totul este viu. Creația Însăși înseamnă Viață. Firul de iarbă, floarea și cea albastră a câmpului, lotusul, stânca munților și apa cântătoare a râurilor, Văzduhul păsărilor și Oceanul Profund, Mama Pământ, Soarele și Galaxia, totul mustește de Viață, totul cântă și irumpe în Lumină. Viața vibrează în Armonie Divină. Uni-Versul este Sărbătoarea Inimii la care suntem chemați cu toții, fără excepție. Este Bucuria Creatorului a tot ce ESTE. Este esența verbului „A Fi”. Cum să nu vrei să fii această Bucurie, să cânți și să dansezi Bucuria Tatălui, să fii în fiecare clipă alături de El, să fii ritmul acestei Inimi Unice, să pășești în Infinit, să fim toți Unul.
Am ales să venim la Pieptul Mamei Pământ în acest moment de schimbări de Vibrație. Am ales să fim purtătorii mesajului Iubirii. Am ales să dăruim și să trăim prin „A Fi “. Am ales ca Pacea, Respectul, Devoțiunea, Adevărul, Compasiunea și orice altceva înseamnă Iubirea să ne fie Calea în această Viața.
Am știut atunci că unii ne vor iubi așa cum suntem, pentru ceea ce suntem, pentru că pur și simplu suntem. Am știut că alții ne vor urî, că unii ne vor accepta măcar iar alții vor dori să trăim închiși în dogme și conveniențe, în temnițele tuturor regulilor și uniformelor interioare și exterioare absurde ce-au putut fi inventate de mințile bolnave, că unii ne vor respecta iar alții ne vor alunga cu pietre. Am știut că poate o vom sfârși prost vorbind în termeni umani, așa cum s-a întâmplat cu majoritatea celor care au ales să dăruiască Iubire în mod necondiționat, în orice împrejurare, dar am ales să îi îndrumăm pe cei din Orizontul Vieții noastre să vadă Lumina, să trăiască Iubirea, să cunoască și să re-cunoască Respectul și Compasiunea ca Daruri Divine. Să aleagă minunata Cale a Devoțiunii. Și pentru că noi am ales aceasta Cale, Calea Iubirii ne-a ales la rându-i pe noi să-i fim Mesageri, să fim Izvor de Bucurie și Iubire.

Calea Luminii este cea care a făcut să ne întâlnim și să creem un Spațiu al Iubirii pe acest Pământ fără seamăn de frumos și bogat al Stră-Moșilor noștri, Înțelepții Daci. Suntem din ce în ce mai mulți și mai puternici prin ceea ce dăruim. Suntem înrădăcinați în acest Pământ al Dăruirii și al Recunoștinței. Suntem înrădăcinați în Lutul Solar cu care plămădește Viața, Cel ai cărui Fii și Fiice suntem. Suntem buruieni stelare ce am călătorit prin neștiuți timpi galactici și pentru o clipă am poposit Aici, Acum, în lutul cald și roditor al Mamei Pământ. I-am auzit din depărtări, de dincolo de Timp, cântecul de leagan, i-am văzut în Inimă chemarea și ne-am născut sub semnul OM pentru a-i fi alături în această clipă a Saltului în Lumină.

Mama Pământ pășește odată cu noi prin Galaxie. A ales aceiași Cale atunci când ne-a primit la Pieptul Ei să-I fim copii, să viețuim în Pace și să lăsăm Înțelepciunea să coboare în Profund, în Inima noastră stelară. Mergem împreună pe drumul Luminii. Al Iubirii. Ce poate fi mai frumos, mai armonios, mai luminat de Devoțiune? Am ales să dăruim Iubire în mod necondiționat știind că de cele mai multe ori nu vom fi înțeleși, că vom fi pur și simplu răstigniți în cuvinte șchioape, că vor încerca să ne împiedice să dăruim fără să știe că asta este imposibil, că dăruim involuntar Iubire în fiecare clipă a existenței noastre. Că Iubirea este esența Ființei noastre, că Iubirea este Esența Creației, că este Forța care face ca Uni-Versul să existe. Cum poți împiedica Iubirea să se manifeste? Este Insăși Natura Divinului. Chiar și cei mai aprigi aruncători de pietre știu în Inima lor că greșesc dar sentimentele, gândurile, dogmele și conveniențele în care s-au închistat, în care s-au pietrificat și în care sunt proprii lor prizonieri îi îndeamnă să facă asta. Au ales calea suferinței și cum Uni-Versul răspunde prompt, cu precizie, amplificat tot ceea ce radiem, suferința i-a ales să le fie tovarăș de drum în această viață. Pentru că suferă și suferă cumplit iar sufletul lor se zvârcolește cu neputință. A neputință.

În adâncul lor este aceiași Lumină și Iubire dar atât de acoperită de gunoaiele mentalului inferior cu care au fost inoculați încât nu o pot vedea acum. Să le dăruim Iubire, să le cerem iertare în Inima noastră, să-i ajutăm să pășească în Lumină. Am ales Calea Luminii și Calea ne-a ales pe noi. Să dăruim tot ce este mai luminos și mai bun în noi celor care au mai mult ca oricând, nevoie de Lumină. Să nu uităm nicio clipă că ei sunt o oglindă fidelă a ceea ce mai este încă în profunzimile noastre și să le mulțumim că ne ajută să vedem unde mai avem de scotocit și de luminat pentru a ne desprinde definitiv și a păși împreună cu Planeta în Lumina Galaxiei.

Am ales Lumina, Devoțiunea, Compasiunea. Am ales să trăim în Lumină, am ales Libertatea de a alege, am ales Respectul pentru opțiunea fiecărui om, oricare ar fi aceasta și este firesc să pretindem același Respect în tot ceea ce suntem și întreprindem. Dacă Tatăl nostru Ceresc ne respectă opțiunile necondiționat, cum am putea noi, Fii și Fiicele Sale să nu respectăm opțiunile unui alt om, a unei alte Ființe? Cum am putea să nu fim în Armonie cu Întregul, cu Creatorul? Fiecare om poate decoperi Lumina propriei Ființe, se poate întâlni cu Maestrul său interior, poate ființa în Unime, în Lumina, în Iubire. Ființarea în Unime este cea mai ușoară Cale. Când se spune, să nu faci voia ta ci Voia Creatorului, despre aceasta Cale a Unimii se vorbește doar că în cuvinte ce nu sunt pe înțelesul tuturor. Atâta timp cât trăiești închistat în dogme și conveniențe de tot felul, atâta timp cât respingi Lumina Interioară, mintea hipnotizată deține controlul și voia ei nu este Voia Creatorului, nu este în Armonie cu Întregul, cu Natura, cu Firea Înconjurătoare, cu Mama Pământ. Nu este pe Frecvența Creației.

Deîndată ce Inima primește Lumina Interioara și luminează la rându-i mintea, aceasta face saltul în Conștiință și voia ei devine una cu a Întregului pe Calea Iubirii. Este un moment unic, minunat ce a primit felurite nume. Și este cel mai banal fenomen din aceasta lume după ce l-ai trait, este atât de aproape de tine încât nu-l poți vedea. Îl poți doar bănui. Cauți să-l înțelegi din tot ce auzi și vezi dar până nu-ți cunoști Maestrul Interior, nu-l poți trăi. Este Darul Creatorului de care vorbește toată lumea când se spune că ne-a creat asemenea Lui.

Calea Luminii este un privilegiu, o mare dovadă de Iubire a Divinului. Am ales această Cale și El ne-a daruit-O. Am ales să dăruim și să mulțumim. Am ales să fim, să vibrăm deodată cu Creația și Divinul ne-a trimis cel mai de preț Dar: Lumina. Să fii asemenea Divinului este cea mai ușoară Cale pentru că nu-ți cere niciun efort. Este suficient să fii conștient de ceea ce ești și să fii așa cum ești, să te accepți așa cum ești și să-i accepți pe toți ceilalți așa cum sunt, să le respecți alegerile, să respecți Viața în orice împrejurare, să te bucuri pentru toate experiențele vieții și să mulțumești, să ierți și să dăruiești necondiționat, să pășești în Lumină și să te recunoști și să te afirmi ca Fiu sau Fiică a Divinului, să trăiești fiecare clipă prin „A Fi”. Prin Inimă.

Paul Buică



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu