luni, 31 martie 2014

Mulțumesc

Multumesc, Maestre!

Îți mulțumesc pentru că am învățat că sunt ceea ce sunt și că nu e necesar să fiu alta în fiecare moment pentru a zări o scânteie de bucurie. Îți mulțumesc că mi-ai arătat că bucuria este în interior și că nu o voi găsi în rafturi, vitrine, panouri de onoare, premii de popularitate!

Iartă-mă pentru momentele în care m-am revoltat că nu-mi spui mai multe și îți mulțumesc că astfel am învățat să caut răspunsurile în mine și nu înafara mea! Și pentru că astfel, golul lăsat de dogme și paradigme nu a fost umplut cu altele, rămânând cu simțurile deschise pentru noile experiențe ce au venit și vor veni!

Mulțumesc Creatorului pentru că sunt Aici, Acum, în momente de răscruce pentru ceea ce suntem și vom fi, pentru ca Înțeleg, pentru că am Încredere, pentru că văd Lumina, simt Iubirea, pentru că sunt toate în parte și la un loc.


Îmi mulțumesc că după șirul lung de veniri și reveniri pe Pământ, am învățat să evoluez, și astfel, sunt Acum, Aici, cu Conștiința Omului care sunt, a Creației Divine, asemeni tuturor. Pentru că frica s-a transformat în curiozitate, pentru că nerăbdarea e sete de Cunoaștere, Dorința de a merge mai departe.

Mulțumesc pentru că am reușit să înțeleg că toți suntem parte din una și aceiași Creație, că fiecare avem rolul și perspectiva proprie și în același timp a noastra, a tuturor și pentru că am Înțeles că în Calea noastră nu stă nimic altceva decât ceea ce noi înșine ne punem!

Multumesc!

Dhyanna 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu