luni, 14 aprilie 2014

La Pieptul Mamei Pământ (14)

Atingerea pietrelor. Am descoperit în copilărie că îmi place să mă joc cu pietrele. Să le ating cu palmele, să-mi plimb degetele pe suprafețele lor. Orice copil trece prin această etapă de Cunoaștere a Firii Înconjurătoare dacă nu este crescut într-un „glob de sticlă”. Am descoperit că pietrele au felurite texturi, mai aspre sau mai catifelate, predominant Yang sau predominant Yin dar despre aceste noțiuni am aflat mult mai târziu. Cele șlefuite de apă m-au atras în mod special. Le adunam de la malul mării, de acolo unde se sparg valurile și le priveaam cu drag.

Construiam tot felul de modele geometrice pe nisipul fierbinte și îmi imaginam că decorez cu ele pereții casei mele. Creeam cu bucurie desene frumoase. De unele îmi aduc aminte și acum.

De cele care veneau parcă de undeva din adâncul Inimii mele. Așa mi-am dat seama că pietrele îmi transmiteau ceva pe căi nevăzute. Pietrele păstrau Taine și mi le dăruiau pentru că eu le iubeam și, cumva, intram pe Frecveța pe care ele emiteau. Am descoperit o lume complet diferită de cea în care ființăm în mod obișnuit. M-am apropiat și mai mult de pietre și am aflat și mai multe Taine. Într-un articol viitor îți voi povesti despre inserțiile Cristalelor. Despre semnificația desenlor acestor inserții. Despre conținut. Este un domeniu vast.

În adolescență am descoperit Cristalele și am realizat că am pășit pe nivelul următor. Cărțile pe care le-am studiat mi-au deslușit doar o mică parte din Tainele păstrate în Cristale. Există o adevărată bibliotecă universală păstrată de aceste minunate Ființe. Cea mai mare bibliotecă ce a fost vreodată creată de om este doar un sărăcăcios raft cu cărți față de vastitatea Bibliotecii Cristaline. Așa am numit-o eu. Cum poți citești în această Bibliotecă? Foarte simplu. Adu Acum, Aici, Cristalele în viața ta. Apropie-te de ele cu Iubire. În stare de Atenței Alertă, atinge-le. Lasă-ți Inima să primească ceea ce ele îți dăruiesc. Vei primi tot ce ele îți împărtășesc cu Bucurie. Mulțumește-Le. Te vor inspira. Îți vor arătă o altă formă de manifestare a Vieții. O altă abordare a discursului,  pe care îl numim Viață. Te vor purta pe frecvențele înalte ale Creației. Te vor conecta la Cronica Akasha.

Dacă ești o creatoare sau un creator (toți suntem într-un fel sau altul), Cristalele îți vor fi o inepuizabilă sursă de inspirație. Indiferent dacă scrii povestiri științifico-fantastice, romane de dragoste, poezie sau creezi vestimentație, accesorii, dacă ești un căutător a Tainelor Vieții și ale Uni-Versului sau un artist plastic, dacă ești terapeut, inginer, medic, actriță, arhitect, designer sau dacă vrei doar să te bucuri de tot ce există, de Viața ta, Cristalele îți vor dărui informații, energii, trăiri și Taine folositoare, inspiratoare, benefice. Vei descoperi că îți sunt prietene ocrotitoare, că sunt tămăduitoare, că le poți încredința toate secretele tale fără teamă. Vei descoperi că în Biblioteca Cristalină poți afla răspunsuri tuturor întrebărilor tale. Chiar și la acelora nerostite încă.

Există Ocrotitori din Nevăzut care acționează prin intermediul cristalelor, care păstrează echilibrul vibrațional al Pământului, Ocrotitori ce ne aduc informațiilor necesare pentru a ne tămădui și a ne bucura de o stare de sănătate perfectă, de o vitaliate mult peste medie. Din acest punct de vedere, Cristalele au rolul unor interfețe emoționale, vibraționale, informațional energetice, fără de care Energetica Planetei ar fi diferită. Amintește-ți că aceste Ființe pe care le numim Cristale, s-au nascut în pântecele Mamei Pământ, la temperaturi și presiuni uriașe! Misiunea lor este pe măsura durerii facerii lor.

Ți-am împărtăși astăzi doar o mică Taină a acestor prieteni dragi. Cristalele îți vor împărtăși cu mult mai mult.

Acum, lucrez în fiecare zi cu Cristale. Cu cristalele mă aflu în conexiune permanentă pe frecvențele pe care ele emit. În fiecare zi primesc Daruri minunate din Nevăzut. Mă gândesc să adun toate aceste informații despre Uni-Vers, despre Tainele Vieții, despre istoria Pământului și a speciei Om, despre toate celelalte Ființe cu care ființăm împreună (ar trebui în Pace, în Armonie) pe Pământ, despre metode de tămăduire și încă multe altele și să le dăruiesc la rându-mi, în formă accesibilă tuturor, într-o carte. Te-ar interesa o astfel de carte?

Spune-mi părerea ta.

Paul Buică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu