marți, 15 aprilie 2014

La Pieptul Mamei Pământ (22)

Am ales pentru această zi să-ți împărtășesc câteceva din ce am aflat eu despre Turcoaz și Cuarț.

Pentru că este un an în care voi avea nenumărate Împliniri - unele pe care le aștept de foarte mult timp - am ales să păstrez în preajmă un Prieten protector al viului, dinamizant al Intenției și catalizator al Împlinirii Visului. De fapt, când am lăsat Meditația să mă învăluie, nici nu se luminase încă. Îmi place să pătrund în Meditație dimineața, înainte ca majoritatea oamenilor să se trezească. Spațiul Spiritual așezării în care trăiesc este în aceste ore mai curat, fluxurile emoțional-informațional-energetice benefice se reverberează nestingherite de “bruiajele” Frecvențelor pe care funcționează societatea actuală. Acesta este unul dintre aspectele pentru care îmi place să explorez Neștiutul dimineața. Alt aspect este acela că, trezindu-mă deodată cu Natura și intrând în ritmul firesc al Vieții, beneficiez din plin de Energia Pământului și a Soarelui, sunt mai inspirat, mai deschis informațiilor ce vin către mine din Astral.

Vreau să creez, vreau să exprim ceea ce sunt, ceea ce simt. Am ales să descătușez forța infinită a Imaginației mele. Vreau să împărtășesc din înțelegerea mea celor care doresc să-mi citească sau să-mi asculte cuvintele. Vreau să fiu în orice împrejurare EU, să-mi împlinesc Misiunea acestei Vieți. Să dăruiesc și să primesc.

Am observat că având în preajmă Turcoazul și Cuațul când pătrund în Meditație, mă conectez puternic la Sursa Akasha. Sunt pietre ce favorizează instalarea Armoniei Spirituale și deschid canale de comunicare cu Lumile Subtile. Turcoazul te poate ajuta să te conectezi la Arhiva Vieților Anterioare, dacă simți că acest flux emoțional-informațional-energetic îți este în vreun fel benefic. Purtat în apropierea Vishudei, te poate elibera de inhibiții, te poate ajuta să te eliberezi de angajamentele emoționale ce nu-ți dau pace. Dacă este montat de exemplu pe o tiară sau pur și simplu purtat într-un săculeț din pânză albă, Turcoazul facilitează pătrunderea în Meditație și amplifică exponențial Intuiția.

Cuarțul, la rândul său, creează cel mai puternic câmp tămăduitor, regenerator, energizant. Proprietățile sale extraordinare acoperă o plajă foarte largă de efecte benefice și îl recomand cu încredere. Poate fi purtat ca element al unor bijuterii sau păstrat în preajmă. Poate fi “inscripționat“ informațional energetic cu algoritmi tămăduitori specifici fiecărei persoane. Despre Cristalele de Cuarț s-au scris tomuri întregi. Îți recomand să citești cărțile lui Dan Seracu, un OM, un Maestru al Cristalelor. Viața sa este un exemplu pentru fiecare dintre noi.

Dacă ceea ce îți scriu te inspiră, alege să te apropii de Cristale și ele îți vor vorbi. Îți vor șopti lucruri minunate despre tot ceea ce ești Tu și încă nu ai aflat. Despre Tainele Uni-Versului. Îți vor aduce Armonia în Inimă și te vor elibera de tot ce nu îți aparține în plan emoțional, de tot ce este doar o influență externă nedorită. Te vor proteja și te vor îndruma. Cristalele sunt prieteni dragi, sunt Ființe luminoase ce ne deschid Porți ale Cunoașterii și Înțelepciunii.

Paul Buică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu