luni, 28 aprilie 2014

La Pieptul Mamei Pământ (38)

Energia pe care o generează în jur Perlele și Cuarțul Roz pe care le păstrez într-un mic bol din sticlă, mi-au adus în minte și în Inimă cuvintele celui ce mi-a îndrumat primii pași pe Calea către mine însumi. Către Cunoaștere și Înțelepciune. Către Divin. Maestrul meu mi-a spus cu mulți ani în urmă că, întreaga Energie primită din Uni-Vers în Ființa mea, în Inima mea, va merge acolo unde este îndreptată Atenția mea. M-am gândit îndelung la cuvintele lui. Mi-au trebuit doar câteva secunde să înțeleg ceea ce mi-a spus, câteva săptămâni să conștientizez Adevărul cuprins în acele cuvinte și ani întregi să pot să dobândesc și să urmez Înțelepciunea lor.

Energia ta urmează în fiecare clipă Atenția ta și se revarsă cu Abundență în orice direcție o îndrepți prin focalizarea acordată trăirilor, gândurilor, cuvintelor, acțiunilor ori visurilor tale. Acest fenomen se petrece fără știința noastră și fără putința de a interveni în fluxurile de Energie izvorâte din Inima noastră. Noi putem controla însă în totalitate direcția în care se revarsă aceste fluxuri.

Aceasta este Taina Împlinirii. Pare extrem de simplu pentru că este logic. Dacă arunc un pahar de apă la rădăcina unei plante, apa va dizolva o parte din sărurile minerale din sol iar planta își va extrage astfel acele substanțe de care are nevoie, le va procesa și, va crește. Dacă voi face acest gest cu regularitate, planta va ajunge la maturitate și va rodi. Voi putea apoi culege fructele ei. Dacă însă voi uda la întâmplare, azi o plantă, mâine alta și tot așa, este pe deplin predictibil rezultatul acțiunii mele haotice: nu voi culege nimic sau, poate, foarte puțin. 

Așa stau lucrurile și cu dinamica Atenției noastre. Dacă hrănim azi un Vis, mâine altul, poimâine ne lăsăm prinși în gânduri ce nu ne aduc niciun beneficiu, nu facem decât să risipim Energia Inimii. Este bine să alegem constant, perseverent, să hrănim prin Atenția acordată intens, acele gânduri ce compun Visul pe care dorim să îl aducem în Manifestare, să-l materializăm. Acea Energie cu care hrănim permanent Visul noastru este Energia Împlinirii. Visul va crește și, pe căi pe care nu le putem pentru moment cunoaște, Uni-Versul va aduce în Viața noastră, oamenii potriviți, situațiile cele mai bune, resursele necesare Împlinirii. Cei mai mulți oameni nu își pot împlini Visurile, nu pot dobândi Prosperitatea, nu pot viețui în Abundență, doar pentru că nu își ordonează Atenția. Nu îți focalizează Atenția doar pe Împlinirea Visului lor. A dorințelor ce izvorăsc din Inima lor.

Prosperitatea, Abundența, fericirea nu sunt limitate în niciun fel și nu sunt apanajul nimănui anume. Uni-Versul este El Însuși Abundent pe toate coordonatele sale. Putem trăi în Abundență fără teama că bogăția pe Pământ este limitată și că, dacă noi avem tot ce ne trebuie înseamnă că altcineva sărăcește. Prosperitatea noastră nu este cauza pauperității altor oameni. Îți împărtășesc aceste înțelesuri pentru că, la un moment dat în viața mea am trăit intens în credința că a fi sărac este o virtute și asta doar din pricina unor dogme al căror scop este doar acela de a menține oamenii în întunericul neștiinței pentru a-i putea controla emoțional, energetic (implicit)  și material.

Bucură-te de Prosperitate și fii generos/generoasă cu cei care încă n-au înțeles că sursa Prosperității tale este controlul perfect al direcției în care îți focalizezi Atenția și îndrepți implicit fluxurile Energiei Inimii tale! Fii generos/generoasă pentru că oamenii trec uneori prin momente atât de grele încât orice le-ai împărtăși nu te pot auzi, apoi dăruiește-le Calea dobândirii Prosperității și a Demnității.

Paul Buică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu