marți, 15 aprilie 2014

La Pieptul Mamei Pământ (19)

Astăzi îți voi împărtăși câte ceva din Tainele Ființei, din Tainele Vieții și ale Creației. Ceva la care eu am ajuns. Am descoperit toți în frageda pruncie că putem să comunicăm nemijlocit cu Ființele din jurul nostru coborâte în Materie, prin intermediul celor cinci simțuri cunoascute: văz, auz, miros, gust, tactil. Cu celelalte Ființe (Entități) am comunicat în alte moduri: emoțional, intențional, vibrațional, informațional, energetic. Cu fiecare în funcție de Frecvența pe care se situa. La început nu am înțeles deloc de ce Ființele încarnate nu vedeau celelalte Ființe și de ce nu puteau comunica liber cu acestea. Nu înțelegeam nici de ce atunci când noi “vorbeam” cu Prietenii, cu Ghizii noștri din Nevăzut, cu Entități Înălțate și încercam să le spunem părinților și bunicilor noștri ce ne transmit Ei, adulții din preajma noastră râdeau copios și ne spuneau să lăsăm “prostiile” și să ne facem de lucru cu jucăriile sau să ne uităm la tv la desene animate.
Această capacitate de dublă comunicare, a dispărut aproape brusc după vârsta de șapte ani. Cei șapte ani de Acasă, mai exact din Akasha, pentru că în acești primi șapte ani de viață terestră, fiecare Ființă născută în trup este deopotrivă în corp și în exteriorul acestuia și își păstrează calitățile  și capacitățile de de comunicare pe care le-a avut ca Entitate. Dacă nu sunt cultivate, calitățile și capacitățile respective dispar și, uneori, trudim o viață întreagă pentru a ni le recăpăta. Puțini reușesc. Și din acest punct de vedere responsabilitatea părinților în creșterea și educarea copiiilor în Armonie cu Uni-Versul este uriașă.

Ce ți-am spus acum este bine știut nu numai de Înțelepți, de către toți Căutătorii Tainelor Lumilor dar și de cei care nu doresc ca oamenii să dobândeacă Înțelepciunea. Amintește-ți: există lucruri și fenomene care se văd și lucruri și fenomene care nu se văd cu ochii fizici; dacă cele mai multe nu se văd asta nu înseamnă deloc că ele nu există sau că nu se produc. Majoritatea aparține celor care nu se văd. Gândește-te doar la banda extrem de îngustă pe care o vedem din întreaga bandă a radiației electromagnetice. Dacă întreaga bandă ar fi de înălțimea unui bloc cu zece etaje (aproximativ 35m), ceea ce văd ochii nostri fizici este sub o zecime de milimetru. Și nu știm dacă nu cumva acea bandă cunoscută nu este mult mai extinsă. Nu este nimic esoteric în asta, poți întreba un licean. A învățat la Fizică. Ar mai fi de spus că, dacă am putea extinde doar puțin banda vizibilă, perceptibilă ochilor noștri, atunci ceea ce vom vedea va fi un Uni-Vers complet diferit de ceea ce vedem acum. Cum ar fi să vedem undele radio și tv sau curentul electric fără de care nu mai putem concepe viața dar despre care nu prea știm exact ce este. Se vehiculează doar niște presupuneri dar se folosesc efectele pe care acest fenomen le produce și așa au apărut toate echipamentele care sunt acționate de curentul electric.

Gândește-te că există Entități terestre care au un “trup” atât de diferit de al nostru, un metabolism al cărui ritm este atât de lent încât nu poate monitorizat, un ritm de creștere pe care nu avem niciun echipament cu care l-am putea percepe măcar ca să nu mai vorbim de măsurarea acestuia și o perioadă de viață atât de îndelungată în raport cu a noastră încât nu le considerăm a fi sisteme vii.

În această categorie intră Cristalele. Vedeta acestei specii aproape deloc cunoscută de știința oficială, este Cristalul de Stâncă. El este un adevărat cronicar al tuturor evenimentelor petrecute dea lungul mileniilor în preajma sa. Deloc întâmplător Siliciul este de mult timp în atenția tuturor cercetătorilor din domeniu. Unde sunt zăcăminte de Cristal de Stâncă? Îl găsim pretutindeni în lume într-o varietate impresionantă. Forma sa cristalină de spirală elicoidală îi conferă calitate de unul dintre cei mai puternici amplificatori de semnal de pe Pământ. Sunt în egală măsură și receptori și este știut că zăcămintele de cristale de stâncă absorb și filtrează energia inscripționată dizarmonică. Se comportă ca un filtru și ca un protector planetar. Cristalul de Stâncă mai are o calitate formidabilă: conservă energia planetară și individuală. Terapeuții îl inscripționează cu algoritmi benefici pentru tămăduirea feluritelor afecțiuni, îi încredințează misiuni de protecție și tămăduire, de transmițător al Energiilor Înalte pacienților deschiși acestor proceduri. Cristalul de Stâncă ne poate fi un prieten desăvârșit. Putem comunica, putem să-i cerem să ne conducă în locurile cele mai de Taină ale Uni-Versului și în Profundul propriei Ființe.

Împreună cu Onixul formează poate cel mai redutabil cuplu protector, energizant, purificator, inițiatic. Să alături Cristalului de Stâncă, Onixul este o experiență pe am explorat-o. Un cuplu inspirațional pe care îl port aproape de Inima mea. Două Ființe Cristalice minunate, doi prieteni ce îmi aduc mereu mesaje din Nevăzut și mă susțin în tot ce creez. Mă îndrumă, mă veghează, mă surprind uneori cu delicatețea inspirației cu care mă învăluie. Poți și tu experimenta oricând.

Paul Buică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu