sâmbătă, 19 aprilie 2014

La Pieptul Mamei Pământ (36)

Mesajul pe care ți-l împărtășesc acum l-am primit într-un loc drag mie, pe stâncile Făgărașului. Este un mesaj geometric potrivit doar mie. De aceea nu ți-l voi arăta. Fiecare dintre noi își poate afla propriile simboluri cu care întră în Rezonanță subtilă și prin intermediul cărora poate accesa Tainele Uni-Versului pe o anumită treaptă evolutivă fiind. Dacă vrei să afli simbolul care îți este destinat ție Acum, Aici și pe care îl poți crea din Cristale, înalță-te în Liniștea Inimii. Am să-ți dau doar câteva indicii.

În timp ce țineam în palmă câteva Cristale ce parcă se așezaseră și orientaseră singure  într-un desen armonios, primeam din Inimiă în Minte emoții și informații. Aveam în palme Lapislazuli, Pirită și Cuarț și “mă gândeam” în acest timp la modul cum Cristalele interacționează cu celelalte Ființe, cu Firea Înconjurătoare, cu noi. Mă gâdeam că ele sunt aspectul material al unor Surse ce ființează pe Frecvențe Înalte pe care nu le putem accesa și înțelege pe nivelul nostru actual de evoluție.

Că sunt ca niște amprente 3D ale unor sisteme multidimensionale pe care nici nu ni le putem imagina Acum, Aici și că, reprezintă o interfață prin care ni se transmit fluxuri emoționale, intenționale, informaționale și energetice menite să ne ghideze pe Calea noastră interioară.

Gâdește-te la o Ființă care trăiește într-o lume bidimensională. Dacă vom așeza pe acel plan, tangențial lumii noastre tridimensionale, un laptop, acea Ființa va percepe doar câteva puncte, diferite de structura lumii în care trăiește și își va pune o mulțime de întrebări referitoarea la apariția acelor puncte. Cu metodele Științei unanim acceptate nu va descoperi niciodată complexitatea obiectului și nici funcționalitățile sale, nu va avea nicio idee de existența internetului sau de hardware și software. Cu atât mai puțin va putea să-și facă o imagine despre creatorii acelui laptop, civilizația terestră. Pentru a vedea mai mult decât cele patru puncte de sprijin ale calculatorului, va avea nevoie de un Vizionar, de un Cercetător al Științelor de Frontieră, un Om al Spiritualității, un Maestru. Va trebui să privească de deasupra lumii sale, din 3D. Să transceandă lumea 2D.

Gândindu-mă la toate acestea, am ajuns la o înțelegere mai înaltă a lumii în care trăim. Multi-Versul este matematic. Uni-Versul - ceea ce numim în mod curent 3D, lumea noastră - este deasemenea matematic(ă). Atât Multi-Versul cât și Uni-Versul tridimensional pot fi cunoscute în mod direct, nemijlocit. Totul este Știință iar ceea ce numim Spiritualitate este o zonă a Cunoașterii de Frontieră pe care o cercetăm cu mijloace nespecifice Științei actuale. Nici nu s-ar putea altfel. Întotdeauna au existat Căutători, Vizionari, care au impins lumea noastră înainte. Ei sunt cei care ne transmit permanent prin cele mai diverse moduri, că Multi-Versul, ceea ce numim îndeobște Creația, este un Continuum Ascendent în Manifestare al Intenției Inițiale a Inteligenței Supreme. Că primim permanent, prin elementele Firii Înconjurătoare, toate emoțiile, informațiile și energiile necesare pentru a cunoaște și a ne înțelepți. Pentru a fi ghidați către Sursa Întregii Manifestări.

Cristalele existente în Orizontul Vieții noastre, au rolul de a ne proteja, de a ne înlesni accesul la Surse Înalte, de a ne ghida și de a ne induce o stare de Conștiință Extinsă prin emoțiile pe care le transmit în permanență. Înțelegerea mi-a adus convingerea că aceste Ființe pe care le numim Cristale au un rol cu totul și cu totul special în Viața fiecăreia dintre noi. Știu că un capitol important din Misiunea mea în această Viață este de a împărtăși experiența mea și, prin aceasta, de a aduce în Orizontul Vieții altor Ființe, emoțiile, informațiile și energiile generate de Cristale. Dar este vorba doar de experiența mea și este valabilă doar pentru mine. De aceea te îndemn să cauți și să trăiești propriile tale experiențe. Doar așa vei putea să te eliberezi din sclavia dogmelor de tot felul și să pășești pe Cale Ta. Calea Ta este Adevărul Tău. Este Viața Ta.

Ghizii mei din Nevăzut mă privesc cu Drag când scriu aceste cuvinte. Ei știu, au știut dintotdeauna, că îmi voi urma Inima. Că voi fi tot timpul acolo unde este Inima mea. Le mulțumesc pentru toate Darurile lor și mai cu seamă pentru faptul că au adus în Viața mea acești Prieteni minunați pe care îi numim Cristale.

Paul Buică 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu