luni, 28 aprilie 2014

La Pieptul Mamei Pământ (41)

Când ne apropiem cu Iubire de Cristale, pătrundem într-o lume magică. Atingem cumva un altfel de existență, o lume a Deplinei Armonii. Jad, Agat de Foc, Perlă, Onix Alb. M-am așezat pe iarba deasă și am creat din aceste Cristale un cerc viu în jurul meu. Cunoaștere, Înțelepciune, Armonie, Pace Interioară, Împlinire. Am închis ochii și am urcat în Inima mea. Am pășit în Sălașul de Taină al Ființei. Mama Pământ mi-a arătat o Cale. Calea Iubirii, a Dăruirii, a Armoniei și Înțelepciunii. Inima mea și Inima Planetei Mamă s-au unit într-o Unică Lumină. Jadul a îndepărtat pentru totdeauna tot ce nu era armonios în mintea și în trupul meu. A permis Inimii mele să-și recapete Armonia. Mi-a adus înțelegerea că Visul meu este important pentru mine. Că îmi este benefic să aleg să-l urmez chiar dacă uneori informații și energii din spațiul social, din dinamica mediului urban, din sistemele de valori, de referință și evaluare sociale, îmi distrag atenția.
Jadul mi-a transmis să păstrez Atenția Alertă și Visul meu va coborî în materialitate. Se va împlini. Jadul mi-a dăruit această înțelegere pe care Acum, Aici, ți-o dăruiesc la rândul meu:

“Este esențial ca fiecare om să aibe un Vis al său. Un Proiect al vieții sale și să-l urmeze pas cu pas până la Împlinirea Deplină. Să nu renunțe niciodată la Visul său indiferent cât de nebunesc ar putea părea. Ar fi. Indiferent de ce vor spune ceilalți. Indiferent de câte obstacole va întâlni în Cale. Acestea au doar rolul de a-i testa credința în propriul Vis. În propriul Proiect. În Puterea sa de materializare, în perseverența cu care pășește pe Calea sa. Să își acorde oricât timp este necesar pentru a-și focaliza Atenția pe Împlinirea Visului său. Să-și facă un plan cât mai amănunțit al fiecărui pas pe care îl va face pentru materializarea dorințelor sale. Uneori îi va fi greu dar să-și amintească de fiecare dată că Visul său este important pentru sine, că este ceea ce își dorește cu adevărat. Că este menirea pentru care el însuși a coborât în Materie și a primit Chip de Om. Amintește-ți clipa aceea în care Tu ai cerut să te încarnezi pentru ați urma Visul! Să nu renunți niciodată!“

Am înțeles atunci că Agatul de Foc este piatra care ne asigură protecția necesară pe Calea noastră, care ne însoțește și ne sprijină în evoluția noastră spirituală, care ne dăruiește informațiile și energiile tămăduitoare astfel ca noi să fim mereu puternici, curajoși, sănătoși, armonioși și frumoși. Perlele și Onixul Alb potențează Agatul de Foc și Jadul, amplifică starea de claritate mentală, păstrează toate structurile Ființei noastre în puritate, ne asigură starea de sănătate și vitalitate necesare Împlinirii Visului nostru, păstrează vie legătura prin Anahatha cu Anahatha Mamei Pământ. De la Inimă la Inimă. Am înțeles în același timp că nu Cristalele sunt cele care îmi împlinesc Visul ci Eu. Acele porți rămân deschise doar atâta timp cât Atitudinea mea este în deplină Armonie cu Firea Înconjurătoare, cu Uni-Versul, cu Divinul.

Împlinirea Visului este în totalitate în puterea noastră. Poți obține absolut orice îți dorești dacă îți dorești cu adevărat. Aici este o cheie, un prag, o încercare pe care dacă o depășești îți poți împlini Visul. Negreșit. Cât de puternic este Visul tău? Cât de mult dorești să obții ceea ce îți dorești? Cât ești dispus(ă) să investești din energia ta în împlinirea Visului tău? Cât de dispus(ă) ești să faci acele schimbări în interiorul tău, în obiceiurile dobândite, în sistemul tău adoptat de valori, în viața ta, pentru a-ți împlini Visul?

Pe parcursul vieții cochetăm cu diverse dorințe pasagere. Le recunoști ușor: “ce bine ar fi dacă…” După o vreme ai și uitat de ele. Nu mai au nicio relevanță pentru tine. Dar dacă simți că a venit clipa când vrei să faci acel lucru pentru care ai venit în această Viață, atunci totul este complet diferit. Primul pas este să afli care este Visul tău adevărat și, crede-mă, nu-i deloc ușor să-l identifici. Îți va lua ceva timp dar te asigur că merită. În acea clipă Visul tău și Tu veți fi una și nimic nu te va mai putea opri. Întregul Uni-Vers te va susține.

Amintește-ți ce-i spune Duhul lui Aladin: “Dorința ta este poruncă pentru mine!” Nu te sfii! Dă-i Uni-Versului de lucru și El te va răsplăti. Visul tău se va materializa. Atât de repede pe cât de mult îți dorești.

P.S. Lampa lui Aladin este Inima sa iar Duhul, Ființa de Lumină sălășluitoare în Inima sa. Este Scânteia Divină. Divinul, Omul și Puterea de Împlinire ești chiar Tu, Zeul, Zeița Împlinirii.

Paul Buică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu