luni, 28 aprilie 2014

La Pieptul Mamei Pământ (37)

Geometrie și Cristale. Am creat Floarea Vieții din Coral Roșu, Agate și Lapislazuli. Intuiția m-a îndemnat să procedez astfel. Imaginile vorbesc de la sine. Este un simbol, puternic, vizionar prin deschiderea către vederea spirituală pe care o inițiază. Este tămăduitor, cald, ocrotitor. Este încărcat de tandrețe, delicat, surprinzător. M-am gândit că Agatele, Lapislazuli și Coralul Roșu îmi aduc în Conștiință o imagine a Ființei sălășluitoare în Inima mea. După ce am creat Floarea Vieții din Cristale, în minte s-a născut o întrebare: ce este numele pe care-l purtăm? Să luăm un exemplu. Numele “Rodica” își are originea în cuvântul vechi dacic “Rhodnika”, cea rodnică și nu se găsește în nicio altă limbă. Vine de la cuvântul “rod”. Stră-Moșii noștri îl scriau cu “h” și “k” pentru că cele două consoane sunt foarte puternice.
Ca o paranteză, Munții Rodnei păstrează în numele lor Taina unui anume tip de Rodnicie pe care ne-o dăruiesc permanent în Inimă. O Rodnicie a Ființei. O putem afla dacă alegem șă ne deschidem și să cunoaștem mai mult. Semnificația consoanelor “h” și “k” o găsești în Știința numită Sermoterapie - terapia prin cuvânt. Dar…

Numele nu ni le alegem noi. Putem face această alegere doar după majorat. Părinții sau nașii noștri ni le hotărăsc. După naștere ne alegem cu un Certificat în care este înscris numele nostru, numele familiei în care ne-am născut sau numele de familie al unuia dintre părinți precum și un cod numeric personal. Am ales să nu mă identific cu numele meu deși știu și simt că manifestă o oarecare influență asupra mea. GATA! Suntem o serie dintr-o statistică. Este prima agresiune la care suntem supuși și suntem prea mici pentru a ne putea opune. Ne va lua foarte mult timp după ce vom alege să pășim pe o cale evolutivă de autocunoaștere pentru a ne elibera mintea de toate celelalte identificări prin care vom trece în primii ani de Viață.


Ni se va spune că suntem de o etnie sau alta, că aparținem unei rase sau alta, că suntem cetățenii unei țări sau alta. Vom fi identificați prin profesiunea noastră, statutul social, culoarea ochilor, locul de reședință, de naștere și câte și mai câte. Ființa de Lumină va fi acoperită cu sute și sute de etichete, de văluri umbrite cu care nu are nicio legătură. Aceste etichete au un singur rol, acela de a ne face să uităm, să “funcționăm” în starea de uitare de sine. Să uităm ce suntem cu adevărat. Să aducă în mintea noastră competiția, orgoliul, ura. Ființa de Lumină va fi atât de închisă în dogme de tot felul, concepte, sisteme de valori, norme și conveniențe încât aproape că se va pierde cu totul.

Din fericire, Lumina Divină va sparge această coajă și ne va aduce Înțelepciunea autocunoașterii.  Ne vom elibera de toate câte ne-au împiedicat să ne înălțăm către Soare și vom înflori asemenea Florii de Lotus.  Cât de repede se va produce această ieșire din hipnoză? Depinde doar de noi. De cât de dispuși suntem să ne re-dobândim libertatea interioară. De cât de mult dorim să ființăm în Armonie cu Creația, cu Divinul, cu tot ce este Firea Înconjurătoare. Poate dura o clipă, un an, o Viață. Decizia este la noi. Nimeni nu o poate face în locul nostru.

Asta am primit eu astăzi în Inima mea când am experimentat crearea de simboluri cu Cristale și Acum, Aici, ți-am împărtășit și ție gândul meu. Acum, uită te rog, tot ce ți-am spus, închide laptop-ul și caută în Inima ta Adevărul tău. Acela este singurul Adevăr care contează pentru tine. Urmează-l!

Paul Buică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu